Багато аграрії обзаводяться мотоблоками через їх практичності і недорогий вартості. Це раціональна покупка, якщо у вас є невелика ділянка. Але коли ви збільшуєте площі для обробки, одного мотоблока вже недостатньо, і постає питання як бути далі і що з ним робити. Оптимальний варіант - це переобладнання в мототрактор.
Універсальна інструкція по збірці
Процес переробки мотоблока розбитий на етапи:
- Підготовка інструментарію;
- Виготовлення рами;
- Створення ходової частини;
- установка двигуна
- Додаткове обладнання.
Спочатку зберіть перелік необхідних для цього інструментів та деталей, а також розшукайте креслення і розрахуйте кінематичну схему планованого мототрактора - на цьому підготовчий етап завершено.
Перше з чого слід почати - це рама мототрактора. Щоб прикріпити другу пару коліс, потрібно зробити апгрейд несучої конструкції. Візьміть трубу (будь-якого перетину, аби справлялася з майбутньою навантаженням) або металеві куточки. Вибираючи товщину стінок, врахуйте, що додатковий вага посилить зчеплення техніки при русі дорогою і позитивно позначиться при оранні землі.
Потім наріжте болгаркою заготовки для створення рами, скріпивши їх електрозварюванням, болтами або їх комбінацією. Для того, щоб підвищити міцність рами мототрактора, бажано прикріпити поперечну балку, яка візьме на себе роль ще одного ребра жорсткості.
По ходу справи радимо встановити до рами навісний механізм на передню або задню її частину - так ви забезпечите можливість використовувати різне устаткування. Щоб в майбутньому їздити з причепом, потрібно приварити фаркоп до задньої частини рами.
Передні колеса зажадають пару готових маточин з гальмами. Щоб їх встановити прикріпіть маточини коліс до шматка металевої труби, який підійде по ширині до передньої осі. Потім необхідно наскрізь просвердлити трубу, і через отвір прикріпити її до передньої рамі. Далі йде монтаж рульових тяг. Їх слід зіставити до рами через черв'ячний редуктор. Встановивши редуктор, поставте рульову колонку. Установка задньої осі здійснюється на запресовані у втулки підшипники. На неї монтується шків, щоб передавати крутний момент від двигуна.
Колеса рекомендується підібрати від легкової машини або ж взяти ще два з відповідного мотоблока. Найкраще ставити колеса з радіусом 12-14 дюймів: так і управляти легше, і зариватися носом техніка не буде.
Двигун прийнято ставити на раму спереду - це забезпечить баланс при використанні причіпного обладнання. Якщо зробити плаваюче кріплення двигуна - полегшитися регулювання і натяг ременів.
Окремо встановлюють гідророзподільник, гальмівну систему, фари і габарити, навіс.
Для переробки мотоблока можна придбати спеціальний комплект, куди включені: рама мототрактора, рульове управління з тягачами, підніжки з педалями, сидіння, задня навіска і інше.