Для обробки невеликої ділянки фермеру не потрібно купувати новий габаритний трактор. Присадибні або дачні земельні ділянки можна обслужити і мотоблоком. Якщо ж ви хочете підвищити комфортабельність своєї праці або розширити площу - ідеальним варіантом буде модернізація вашого мотоблока. Пошукові запити за типом «саморобний або саморобний трактор» - популярні серед аграріїв, і стаття висвітлює ключові моменти.можно обслужити і мотоблоком. Якщо ж ви хочете підвищити комфортабельність своєї праці або розширити площу - ідеальним варіантом буде модернізація вашого мотоблока.
Різновиди саморобних тракторів
Залежно від матеріалів, взятих за основу майбутньої конструкції виділяють:
- Створені з нуля, з різних деталей (наприклад, від «УАЗа», «Жигулів»);
- Перероблені з мотоблока.
У першому випадку фронт робіт чекає колосальний, адже творцеві необхідно розшукати безліч запчастин, а потім правильно їх поєднати згідно з кресленнями. Другий же варіант набагато легше і простіше, хоча також потребують технічної підкутості. Компромісом може послужити придбання в АГРОМАГАЗИН вже готового набору для переобладнання мотоблока, але цей спосіб не є найбільш дешевим.
Аспекти переробки мотоблока
Потужність пристрою вплине на характеристики майбутнього минитрактора і повинна підходити під вид робіт і масштаби територій для обробки. Так, для гектара досить 6-7, а для 2-4 га - 8-9 «конячок».
Вітчизняні моделі мотоблоків можна сміливо брати для дачі: поступаючись західним, вони частіше ламаються, але запчастини дістати легко і дешево. Для фермерів, що продають свої продукцію, запорукою стабільності будуть іноземні мотоблоки, їх якість застрахує вас від поломок в найважливіший період.
Для переробки в мінітрактор маса мотоблока повинна бути важче - це дасть можливість збільшити його ефективність щоб копати твердий грунт, тягнути причепи тощо Вибрати дизельні моделі буде економічніше для експлуатації.
Перш за все придбайте кресленнями своєї конструкції (пошукавши в мережі «саморобний або саморобний трактор»). З інструментів потрібні:
- Апарат для зварювання;
- Болгарка з дисками для металу;
- Дриль з комплектом свердел;
- Кріплення (гайки, болти);
- Гайкові ключі, викрутки та інше.
Зробивши на основі креслення розрахунки стійкості і потужності конструкції, створіть раму із сталевих профілів, з'єднайте кути дрилем і болтами, і приварити її. Для роботи з причіпним обладнанням до задньої частини рами приварите фаркоп.
Монтаж ходової частини зажадає маточини в збірці з гальмівною системою. Також знадобляться редуктор і рульове колесо з тягами, рульова колонка. Зручніше буде рулити, встановивши шарнірний вузол, що з'єднує трактор і мотоблок, адже так саме він буде повертати при обертанні керма, а не колеса. Поставивши сидіння відразу ж налаштуйте висоту керма під свої потреби.
Діаметр для коліс рекомендується вибрати в 12-14 дюймів. Інші значення негативно відобразяться на продуктивності або керованості. Потім проводиться монтаж дизельного двигуна, гідравліки і гальм, електрообладнання.