Як би банально не звучало питання, при покупці міні спецтехніки від посередника користувачі часто розчаровуються, що мототрактора не володіють достатньою потужністю або швидко ламаються. Справа не в бракованої техніці, а в значних перевантаженнях, на які мототрактора не завжди розраховані.
На жаль, серце трактора має імпортну, не завжди зрозуміле маркування, тому часто вводить покупця в оману, а хитрі посередники цим і користуються.
На який обман заробляють продавці?
Продавці вам не брешуть, розповідаючи про японську якісній техніці, яку вам продають. Зрозуміло, японські бренди є незаперечним еталоном якістю, тільки не завжди потрібно довіряти продавцю на слово. Краще справжнього виробника мотора перевірити.
Маркування двигуна як важлива деталь
З огляду на слабкі пізнання клієнта в області маркування двигунів, посередники вам часто будуть говорити, що продають техніку потужністю 15-16 к.с. Хоча акумулятор здатний видати не більше 12-13 к.с. Причому це за умови, якщо серце під капотом має маркування R195ANE або XT-13. Звертайте увагу не на буквені позначення, а цифри.
Наприклад, номер R195ANE, де цифри означають, одноциліндровий двигун, де циліндр діаметром 95 мм. Потужність при цьому дорівнює 12 кінських сил.
Маркування серії S 1100 має один циліндр розміром 1100, його потужність досягає 15 к.с. Попросту кажучи, вмістилище під капотом, розраховане на двигун потужністю 12 к.с., S1100 ніяк не влізе через більшого обсягу. Двигуни з даними ZS1115NLD мають інший тип передачі та іншу раму. Тому рекомендуємо звертати увагу на дрібниці.
Що порекомендуємо?
Перед покупкою мототрактора радимо уважно вивчити питання маркування двигунів і їх обсяги, тоді продавці не зможуть скористатися вашою наївністю.